KLIKNIJ W ZDJĘCIE PO WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW

Dlaczego lista 1000 marzeń jest taka ważna?

W jednym z pierwszych swoich artykułów wspominałem o liście 1000 marzeń i dlatego teraz chciałbym wam co nie co o niej opowiedzieć. Skąd się w ogóle wziął pomysł na taką listę? Zaczęło się to tak naprawdę od oglądania jednego z eventów Michała Wawrzyniaka na którym to omówił czym dla niego jest ta lista i czym powinna stać się dla nas. Tak naprawdę każdy z nas ma tysiące marzeń w swojej głowie których nie realizuje. Podstawowe pytanie jest dlaczego. Uważam, że po pierwsze i najważniejsze brak ich realizacji wiąże się z brakiem ich zapisywania. Każdy z nas uważa, że ma pamięć idealną i do niedawno też tak sądziłem. Jednak jak się później okazało prawda jest całkiem inna. Uświadomiłem sobie, że wiele marzeń, które kiedyś pojawiły się w mojej głowie zostały niezrealizowane, gdyż o nich najzwyczajniej w świecie zapomniałem. Dopiero jak usiadłem i zacząłem się zastanawiać nad własną listą 1000 marzeń wiele z nich powróciło do mnie czego efekty możecie od tygodnia czytać :)

A więc zacznijmy od początku!

Czy zdarzyło wam się kiedykolwiek usłyszeć od swoich znajomych lub bliskich, że marzenia to głupota i nie powinniśmy tracić na nie czasu bo i tak nigdy ich nie zrealizujemy. Jak wtedy się czułeś? Jakie działanie podjąłeś? Wiem, że w tym momencie zrobiłeś najgłupszą rzecz w swoim życiu, którą niejednokrotnie później żałowałeś. A mianowicie zaprzestałeś marzyć i zacząłeś sam siebie usprawiedliwiać, że bliscy mają rację a twoje marzenie było tylko i wyłącznie chwilową fanaberią, która pewnie i tak by się nie spełniła. Przez lata tłumimy takie niezrealizowane marzenia. Wiesz jak w tym momencie wygląda twój mózg? Jak jedna wielka graciarnia. Przez co nie możesz nic innego wymyślić, nie możesz się realizować, gdyż stare niezrealizowane marzenia zaśmiecają ci mózg. Tak jak przedstawiłem to na zdjęciu poniżej nasz mózg możemy porównać do butelki z szampanem w którym nic się nie dzieje do momentu, aż nie podejmiemy konkretnych działań.

Mam nadzieję, że uświadomiłem ci w tym momencie dlaczego stworzenie własnej listy jest takie ważne. Po pierwsze nie zapomnisz o żadnym ze swoich marzeń po drugie uwolnisz swój mózg, dzięki czemu będzie miał więcej swobody do kolejnych działań. Nie chodzi tutaj o to, że teraz każdy usiądzie i będzie pisał na raz 1000 marzeń. Kup sobie najlepiej mały zeszyt, żeby mieścił się do kieszeni lub torebki (najważniejsze żeby był cały czas przy tobie) i wypisuj codziennie 3 marzenia. Ustal sobie odpowiednią porę i każdego dnia skrupulatnie zapisuj o czym marzysz. To może być cokolwiek, najważniejsze żeby były to twoje marzenia i płynęły prosto z serca. Wtedy efekt będzie taki jak na kolejnym zdjęciu.

Tak jak w szampanie jeden bąbelek nie wystrzeli korka, tak w naszym życiu jedno marzenie nie zdziała cudów. Ale jak zapiszemy ich tysiąc będziemy mieli dużo większą motywację do ich realizowania. Później jak uzbiera się tych marzeń spora ilość będziemy mogli je pogrupować i podzielić na te, które zrealizujemy w pierwszej kolejności oraz na te, które zostawimy na później. Zresztą sami zobaczycie, że wiele waszych marzeń jest podobnych do tych, które już wcześniej zapisaliście. Dzięki czemu łatwo będzie wam kilka z nich zrealizować naraz podczas realizacji jednego.

Szampan poleje się tylko dla najlepszych i wierzę, że to właśnie będzie TWÓJ!

ĆWICZENIE:

Wiem, że opisywałem to już wyżej i będę się powtarzał. Jednak nie chciałbym aby ktoś z was nie zrealizował swoich marzeń przez to, że czegoś nie zrozumiał. Tak więc ćwiczenie dla was to:

1. Kupię mały zeszyt (taki, który zmieści się do kieszeni lub torebki).
2. Codziennie będę zapisywał 3 marzenia (pomoże mi to w ich szybkiej realizacji).
3. Będę realizował SWOJE marzenia (nikt ani nic mi w tym nie przeszkodzi).

0 komentarze:

Prześlij komentarz