KLIKNIJ W ZDJĘCIE PO WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW

KROK 7 - TWOJE FLOW (10KDS)

Jak to z planami bywa czasem nie jesteśmy w stanie wszystko zaplanować tak jakbyśmy to chcieli nie mówiąc już o realizacji. Jednak co ważne starajmy się bo to się liczy. Sukces nie zna wymówek. Jedynie co możemy zrobić to tylko opóźnić jego nadejście własnymi działaniami. Witajcie kochani po bardzo długiej przerwie. Wiem, wiem obiecałem, że omówimy bardzo szybko 10 Kroków Do Sukcesu a tutaj proszę bardzo, ponad 2 tygodnie nic dla Was nie napisałem. No ale jak to mówią co się odwlecze to nie uciecze. Idziemy dalej do przodu i przechodzimy już do kroku 7 jakim jest Nasze FLOW. A i muszę się czymś jeszcze pochwalić. Dostałem propozycję napisania gościnnego artykułu na znanym blogu, którego tematem przewodnim jest stabilizacja finansowa czyli jak oszczędzać, inwestować i zadbać o swój rozwój osobisty. Efekty już niebawem tak więc śledźcie na bieżąco mojego bloga :)



Czym tak naprawdę jest to nasze flow i do czego ma ono nam posłużyć. Pozwól, że na początku przytoczę Ci słowa Rogera Hamiltona twórcy Dynamiki Bogactwa:

"Czy planujesz porażkę?" 


Każdy z Nas planuje swój sukces. Wręcz go wizualizuje. Ale czy planujemy swoją porażkę? Z drugiej zaś strony po co ją planować? Lepiej planuje się te przyjemne rzeczy niż te gorsze. To prawda ale czasem podejście do swojego życia w kontekście, że może mi się coś nie udać powoduje, że jesteśmy na tą porażkę przygotowani. Nie oznacza to, że ona będzie miała rację bytu ale będziemy w pewnym sensie przygotowaniu już na tą ewentualność.

Nasze FLOW to nic innego jak płynięcie z prądem. Zawsze zastanawiam się czemu ludzie zamiast ułatwiać sobie życie najczęściej je sobie komplikują. A przecież płynięcie pod prąd to nic innego jak wymyślanie nowego koła. No chyba, że jesteś w stanie wymyślić lepsze koło? Przypuszczam, że nawet jakbyś był to nie osiągnął byś dzięki temu sukcesu. Tak naprawdę nie ma jednoznacznej definicji czym jest FLOW. Osobiście znam dwie. Pierwsza mówi o tym, że jesteś w swoim FLOW jeśli wszystko co robisz ma dla Ciebie sens. Natomiast druga jest odkryciem tego w czym jesteś naprawdę dobry. Najprościej mówiąc ludzie, którzy znaleźli swoje FLOW są ekspertami w swojej dziedzinie. W jak najprostszy sposób możesz przekonać się sam czy osiągnąłeś już swoje FLOW?

Jeżeli robisz wszystko w odpowiedni sposób to czujesz, że przy flow robisz to co powinieneś robić!

Natomiast jeżeli stwierdziłeś właśnie, że nie jesteś w swoim flow to nic straconego. Większa cześć dzisiejszych zawodów nie została jeszcze wymyślona. Masz ogromną szansę coś wymyślić. Jednak aby tak się mogło stać, to musisz robić to, co od początku działalności mojego bloga powtarzam jak mantrę. Musisz się ciągle rozwijać aby stać się ekspertem w swojej dziedzinie.

Myślę, że słowa Króla Juliana z Madagaskaru uświadomią Ci jeszcze bardziej mój dzisiejszy artykuł:

"Na bogaczy nie działają prawa fizyki."


Zachęcam do odwiedzenia oraz do zalajkowania mojego profilu na FB, gdyż dzięki temu będziecie na bieżąco z artykułami oraz nie ominą was ciekawe informacje z mojego życia i ze współpracy z wspominaną już firmą Vantis Holding. Komentujcie, piszcie do mnie jeżeli macie jakieś pomysły bądź chcielibyście o czymś się dowiedzieć w kolejnych artykułach.

0 komentarze:

Prześlij komentarz