KLIKNIJ W ZDJĘCIE PO WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW

KROK 8 - 4 WIELKIE CELE (10KDS)

"Dobry plan konsekwentnie wykonany dzisiaj, jest lepszy, niż idealny plan wykonany jutro."


George Patton
(1885-1945)

Dzisiaj powiemy sobie o zaplanowaniu na ten rok 4 Wielkich Celów. Tak naprawdę będziemy wstanie zaplanować tylko 2. Dlaczego? Ponieważ każdy cel planujemy na kwartał danego roku stąd ich liczba wynosi 4. Jak łatwo się domyśleć do końca roku pozostało nam niecałe pół roku czyli jeszcze 2 kwartały spokojnie możemy sobie zaplanować. Zapamiętajcie sobie jedną rzecz. Jak będziecie planować swoje cele na początku 2016 roku to musicie zaplanować ich 4. Mam nadzieję, że prosto Wam to objaśniłem :)



A więc do dzieła! Weź w tym momencie kartkę i długopis. Zapisz u góry MOJE 2 CELE NA 2015 ROK i do dzieła. Zapisz TERAZ (słowo klucz), nie później, jutro innym razem tylko TERAZ zapisz 2 cele, które chcesz osiągnąć do końca 2015 roku. Nie muszą być w kolejności. Ważne żeby były 2 i znalazły się na kartce. Pamiętaj jeszcze o jednej ważnej rzeczy: Twój cel nie może być celem typu SMART. Dlaczego? Ponieważ jeżeli będzie zbyt prosty do osiągnięcia to go olejesz. Twój cel musi być na tyle konkretny żebyś za nim podążał ale też na tyle łatwy (tylko nie za łatwy) żebyś mu podołał. Czas start!

Dobrze. Mam nadzieję, że już zapisałeś sobie. A jeżeli nie to tak naprawdę sam siebie oszukujesz i ewentualne pretensje dlaczego Ci nie wyszło będziesz mógł skierować tylko do siebie. 

Przeczytaj proszę je teraz na głos abyś zapamiętał dokładnie i najlepiej powieś sobie tę kartkę w widocznym miejscu abyś codziennie rano wstając mógł tę kartkę widzieć przed oczami. Dzięki temu nie zapomnisz na czym powinieneś skupić się w tych nadchodzących miesiącach. Ja jeszcze stosuję jedną technikę i Tobie też proponuję ją wdrożyć. Mianowicie o swoich celach komunikuje światu, znajomym, chwalę się na fb itp. Dlaczego? Bo cel wypowiedziany w towarzystwie tak naprawdę już się sam osiągnął. Dzięki temu nie będziesz miał żadnej wymówki przed sobą, żeby czegoś nie zrobić bo bynajmniej w moim przypadku nie pozwala mi na to moja duma i honor :)

Chciałbym abyś zapamiętał sobie te słowa i za każdym razem, gdy będziesz miał chwile zwątpienia wracał do nich:


NIGDY NIE POZWÓL, ŻEBY KTOŚ CI MÓWIŁ, ŻE TWOJE CELE NIE SĄ KONKRETNE!


Zachęcam do odwiedzenia oraz do zalajkowania mojego profilu na FB, gdyż dzięki temu będziecie na bieżąco z artykułami oraz nie ominą was ciekawe informacje z mojego życia i ze współpracy z firmą Vantis Holding. Komentujcie, piszcie do mnie jeżeli macie jakieś pomysły bądź chcielibyście o czymś się dowiedzieć w kolejnych artykułach.

0 komentarze:

Prześlij komentarz