KLIKNIJ W ZDJĘCIE PO WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW

KROK 10 - ROZWÓJ 24/7 (10KDS)

Dzisiaj będzie ostatni krok naszego kursu. Mam nadzieję, że wcześniejsze kroki i to co w nich opisywałem przerobiliście skrupulatnie i nie pominęliście żadnego punktu bo jest taka prosta zasada: Jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko.



Dlaczego rozwój 24/7 jest taki ważny i po co nam on? Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę ale ludzie, którzy kończą edukację szkolną zapominają o nauce i uważają, że więcej jest im już nie potrzebna. Szczerze mówiąc jeszcze 3 lata temu też tak uważałem. Skończyłem liceum i stwierdziłem po co mi studia. Po jakimś czasie się przemogłem poszedłem, obroniłem się i wiecie co.... spodobała mi się nauka. Może to brzmi dziwnie ale tak, lubię się uczyć. Co prawda nie poszedłem już na studia magisterskie ale non stop dokształcam się we własnym zakresie. Jak tylko mam taką możliwość to czytam książki z rozwoju osobistego i biznesowego. Uczestniczę w różnych szkoleniach online i na żywo. Nie ważne czy są płatne czy darmowe. Cały czas stawiam mocno na swój rozwój i wiem jedno do końca życia będę to robił.

Pamiętaj, że rozwój 24/7 daje Ci nieograniczone możliwości w przyszłości. Jeżeli jesteś w swoim FLOW, w swoim temacie, ze swoim zespołem 24/7 to nie ma opcji, żeby nie osiągnąć sukcesu. Jednak samo uczenie się to jest jedno. Drugą rzeczą jaką powinniście robić to oprócz tego, że powinniście zdobytą wiedzę stosować w praktyce to musicie wyciągać maksymalną ilość DOBRYCH WNIOSKÓW. Uczcie się na własnych błędach, bo to jest najlepsza szkoła życia.

Zastanów się teraz przez chwilę co zostawisz po sobie kiedy już nie będzie Cie na tym świecie.
Co to będzie? Zgliszcza, nasrane, zło? Czy może kwiaty, muzykę, dobro? Tak w ogóle to mieliście taką chwilę refleksji? Siedliście kiedyś i pomyśleliście chociaż przez chwile co zostawię po sobie kolejnym ludziom na tym świecie?

Przestańcie tracić czas na rzeczy, które was kompletnie nie rozwijają. Mam tu na myśli oglądanie telewizji i tych różnych dziwnych programów typu: "Trudne Sprawy". Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę ale zostały zrobione badania i osoby, które oglądają tego typu programy cofają się w rozwoju nawet o 10%! Zamiast siedzieć na portalach społecznościowych całymi dniami (wyłączam z tego osoby, które zarabiają dzięki portalom ale one dzięki temu się rozwijają wiec im to służy) to weźcie i zróbcie coś dla siebie. Przeczytajcie jakąś książkę, artykuł z rozwoju lub to co każdy z Was lubi. Ile ludzi tyle zainteresowań.

Na koniec całej serii artykułów chciałbym abyś zapisał sobie na kartce dużymi DRUKOWANYMI literami pewne hasło:

JESTEM DUMNY Z TEGO CO ROBIĘ!


Zawsze bądź dumny i nie daj sobie wmówić, że tak nie jest ;) 

Dziękuję Wam bardzo za to, że dobrnęliście do końca całej serii artykułów. Wierzę w to, że pomogły Wam zmienić się na lepsze i chodź o parę kroków przybliżyliście się do Waszego wymarzonego SUKCESU.

Zachęcam do odwiedzenia oraz do zalajkowania mojego profilu na FB, gdyż dzięki temu będziecie na bieżąco z artykułami oraz nie ominą was ciekawe informacje z mojego życia i ze współpracy z firmą Vantis Holding. Komentujcie, piszcie do mnie jeżeli macie jakieś pomysły bądź chcielibyście o czymś się dowiedzieć w kolejnych artykułach.

0 komentarze:

Prześlij komentarz