KLIKNIJ W ZDJĘCIE PO WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW

Jaki jest sekret udanego związku?

Witajcie kochani. Od dłuższego czasu nic nie publikowałem ale to za sprawą bardzo wielu obowiązków, które nałożyłem na siebie przez co mój czas skrócił się do minimum. Co prawda na chwilę obecną też nie mam go za wiele :) Jednak uważam, że grono moich czytelników powinno dostać jakiś "świeży" materiał ode mnie, gdyż jestem Wam to dłużny ;) Od dzisiaj zaczynam serie artykułów na temat budowania trwałych relacji z drugą osobą. Po za tym jestem święcie przekonany, że każdy z Nas może stworzyć swój Idealny Związek, który będzie dla Nas mega wsparciem i pomoże nam przezwyciężać wszelkie przeciwności dnia codziennego. Niestety zapominamy o wielu istotnych aspektach przez co wiele związków rozpada się z błahych powodów. A przecież wcale tak nie musi być. Po prostu potrzeba Nam pewnej wiedzy i zrozumienia, że kobiety i mężczyźni różnią się od siebie bardzo i nie zawsze to co dla jednej strony jest dobre dla drugiej też takie będzie.



Najważniejsza jest rozmowa i dobre zakomunikowanie naszych potrzeb przez co cała nasza relacja zamieni się w Związek Idealny. Wiem, wiem. Większość z Was powie mi zaraz, że nie ma czegoś takiego jak Związek Idealny bo nikt nigdy jeszcze takiego nie widział. Ale czy nie jest tak, że pomimo iż w Naszych rodzinach nie spotkaliśmy się z czymś takim to nie może się to Nam udać? Że to właśnie my będziemy pierwszymi osobami, które taki związek stworzą? Uważam, że jest to możliwe. Ja z całego serca w to wierzę i wiem, że to jest możliwe bo sam do tego cały czas dążę pomimo wielu błędów, które zdarza mi się popełniać. Najważniejsze to poznać odpowiedzi na nurtujące Nas pytania i wiedzieć jak wielkie różnice dzielą kobiety i mężczyzn. Poznanie tych informacji nie tylko ułatwi Wam wspólne życie ale pomoże też stworzyć Idealny Związek. Dlatego postanowiłem, że do końca roku zajmę się tylko tą tematyką i podzielę się z Wami informacjami, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się zbyt proste jednak w oczach drugiej osoby są istotne przez co pomagają wynosić na wyżyny Waszą relację.

Czy zastanawialiście się kiedyś co jest przyczyną, że tak wiele związków, które rokowały jak najlepiej rozpadały się z dnia na dzień? Tak po prostu. Co było przyczyną tego, że Ci ludzie musieli się rozstać? Osobiście uważam, że większość udanych związków zapomina o tym, że mężczyźni pochodzą z Marsa a kobiety z Wenus. Czyli najprościej rzecz ujmując, zapominamy o tym, że jesteśmy totalnie różnymi osobowościami przez co nieświadomi, że mężczyźni i kobiety muszą się różnić, żyjemy w niezgodzie.

Każdy z nas w drugiej osobie szuka cech, które sami posiadamy i żądamy wręcz od drugiej osoby, że będzie chciała to co my chcemy oraz, że będzie czuła to co my czujemy. A niestety tak nie będzie bo taka postawa prowadzi do bardzo wielu konfliktów. Uważamy, że jeżeli nasz partner nas kocha to będzie zachowywał się w określony przez nas sposób. Niestety prowadzi to do wielu rozczarowań w konsekwencji czego relacja między dwojgiem ludzi zaczyna się psuć. Finalnie pary, które uważane były za idealne się rozstają. Jeżeli jasno nie będziemy komunikowali czego oczekujemy od drugiej osoby to nigdy pomiędzy dwojgiem nie będzie dobrze.

Same dobre chęci nie wystarczą. Tutaj musi zostać wykonane jeszcze pewne działanie. Niestety pod wpływem emocji jakie Nami kierują podczas pierwszego zakochania zapominamy, że taka sielanka nigdy nie będzie trwała wiecznie. Naiwnie wierzymy, że problemy jakie mają nasi rodzice Nas nigdy nie będą dotyczyły. A jednak z czasem jak emocje opadają to okazuje się, że to co wcześniej Nas nie irytowało w drugiej osobie w tym momencie doprowadza Nas do szału. Mężczyźni naiwnie wierzą, że kobiety będą zachowywały się tak jak oni, natomiast kobiety spodziewają się po mężczyznach reakcji typowo kobiecych. Pomimo najlepszych starań uczucie zaczyna powoli wygasać przez co miłość z wolna umiera. W rezultacie zaczynamy zamykać się i odrzucać partnera a czar miłości pryska. Zadajemy sobie wtedy pytania:

Dlaczego akurat to mnie spotyka?
Jak to się dzieje?
Dlaczego tak się dzieje?

Codziennie na świecie miliony osób szukają swojej drugiej połówki z którą będą mogli spędzić całe swoje życie. Jako ludzie do tego zostaliśmy stworzeni i dlatego nie wyobrażamy sobie życia w samotności. A jednak później boleśnie się rozstajemy, bo zaprzepaściliśmy swoją szansę.

Nie wiem jak to jest ale jak pierwszy raz zobaczyłem te statystyki to mega się przeraziłem. Jeżeli już ktoś decyduje się na małżeństwo i do niego dochodzi to tylko 50% z tych osób wytrzymuje ze sobą dłużej niż rok. A kolejne 50% z nich wytrzymuje ze sobą dłużej jak 5 lat! Zawsze zadawałem sobie pytanie. Co kieruje tymi ludźmi, że na początku bardzo się kochają a później nie są w stanie wytrzymać ze sobą nawet jednego roku. A przecież ślubowali sobie, że będą ze sobą do końca życia.

Długo szukałem tej właściwej odpowiedzi. Mnóstwo przeczytanych książek i artykułów. Godziny spędzone na różnych szkoleniach i wreszcie znalazłem jedną spójną prawdę.

Kobieta i mężczyzna to dwa ODRĘBNE ciała i w żaden sposób nie mogą zachowywać się tam samo. Jeżeli zrozumiemy tą podstawową zasadę to jesteśmy na właściwej ścieżce aby stworzyć Idealny Związek. Dzięki zrozumieniu tej ukrytej odmienności będziemy w stanie lepiej dawać i przyjmować miłość, którą mamy w sercach. I co najważniejsze nauczymy się, jak najlepiej kochać i wspomagać tych, na których nam zależy. Miłość jest cudowna i może trwać wiecznie jeżeli tylko poznamy kilka ważnych informacji i będziemy pamiętać o naszej odrębności.

Zachęcam do odwiedzenia oraz do zalajkowania mojego profilu na FB, gdyż dzięki temu będziecie na bieżąco z artykułami oraz nie ominą was ciekawe informacje z mojego życia. Komentujcie, piszcie do mnie jeżeli macie jakieś pomysły bądź chcielibyście o czymś się dowiedzieć w kolejnych artykułach.

0 komentarze:

Prześlij komentarz